gitar

ap1t1qq5o9tavds8369c.jpg


کاش مُــــــــردگـــــــــان

قبل از آنکه بــــــمیـــــــــرنـــــ ـــــد

چشم های تـــــــــــو را می دیـــــدنــــــــد !



نظرات شما عزیزان:

مونا و محمد
ساعت13:29---1 مهر 1393
*******آپم*******

پیچک می شـــوم وحشـــی …!
.
می پیچـــم به پـــر و پای ثانیه هایت
تا حتی نتـــوانی لحظه ای ،
.
.
.
.
.
بی مــــــن “بــــودن” را زندگی کنـــی !!!


مونا و محمد
ساعت16:18---19 شهريور 1393
اسم هرزگـــــــی های مـــردان شد


"روشــــــنفکـــــری‏"‏



و اسم اشتباهــــات عاشقــــانه زنـــــان شد



"فاحشـــــــــگی‏"‏



وزن ها تنها سکــــوت کردند و بخشیـــدند


چه دنیــــای تیــــــره ای
****آپم این اپم فرق داره عکس های مسافرتمه *****


reza
ساعت23:26---6 شهريور 1393
سلام امیدوارم خوب باشین
اگه تمایل به تبادل لینک و نظرات روزانه دارین منو در جریان بزارید
با تشکر
یا حق


محمد و مونا
ساعت13:55---7 مرداد 1393
قشنگ بود مثل همیشه عیدت مبارک اگر روزه هم گرفتی قبول باشه

محمد و مونا
ساعت5:53---26 تير 1393
گاهی دلم برای خودم تنگ میود ..گاهی دلم برای باور های گذشته ام تنگ

میشود... گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ام میگیرد... گاهی ارزو میکنم ای

کاش دلی نبود ...تا تنگ شود.. تا خسته شود... تا بشکند...


محمد و مونا
ساعت12:47---24 تير 1393
من بودنت را تمرین کرده بودم"
قرار نبود "نبودنت" را امتحان بگیری!!!!!!!!!!!!!!


mohadeseh
ساعت0:13---25 مهر 1391
سلام دوست عزيز وب نازي داري خوشحال ميشم به منم سربزني

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 13:14 | نویسنده : یاسی |